goldensand

Alla inlägg under maj 2011

Av Linnea Fröberg - 6 maj 2011 22:25

  Gonatt!<3

Blir en rolig dag imorrn!<3

Av Linnea Fröberg - 6 maj 2011 20:45

En söt liten tjej som jag känt sen hon var bebis fyller år idag!!!

Grattis söta lilla hannah!!!!!<3

 

Av Linnea Fröberg - 6 maj 2011 20:00

Dagens video/låt

3 videosar!!!!!








Av Linnea Fröberg - 6 maj 2011 14:44

Tjatjaa!

Imorse så träffade jag Caren på övervåningen :) Hon kom hem inatt från irland!!

O då hade hon med sej den här:

    Hehe :) En champange flaska med choklad! asså inte en riktig flaska :)
O sen så gjorde jag ett femmanna flätat armband och vart rätt nöjd :)

  Hehe tack o hej sålänge :)


Av Linnea Fröberg - 5 maj 2011 21:27

Nu ska jag typ sova :)

Hehe natti :)

  oooh scary meeeee!!

Av Linnea Fröberg - 5 maj 2011 16:50

Snart så är det vårkonsert :)

Hehehee.

Det blir bara en timme det här året för vi får typ bara låna lokalen i en dag :)

Men det blir kul ändå :)

Ikväll ska jag på träning :)

Men sara kommer inte för hon är förkyld :(<3

Men jaa...

Dagens video/låt

Såååå söt!


Av Linnea Fröberg - 4 maj 2011 20:45

1. Om jag blir glad för nån annans skull så kan jag få värsta damprycket!

2. Jag älskar att borsta mitt hår på kvällarna. Kan sitta i en timme eller mer!

3. Jag måste typ ha iskallt i mitt rum annars kan inte jag sova!

4. Jag skulle kunna se kung fu panda flera gånger om dagen! Den är as gullig!

5. Alltid när jag har vart på toa på natten så måste jag alltid hoppa upp i min säng igen från typ två meters håll! En konstig vana!

6. Jag älskar sallad och gurka med grillkrydda på! MUUUMMMMMMMS!

7. Jag provar ca 3-5 nya frisyrer varje dag och kollar om det blir bra nog att ha i skolan.

8. Jag älskar att borsta tänderna när jag har fått en ny tandborste!

9. En av mina allra bästa kompisar är min faster Johanna! Hon står mej otroligt nära!

10. Jag älskar att skriva historier med en massa låtar iblandade!

Av Linnea Fröberg - 4 maj 2011 20:23

Ingen är gladare än vad jag är just nu! inte ens amanda tror jag!!!!! Eller jo det kanske hon är :)<3333

  Love you!!!!<3

Ovido - Quiz & Flashcards