goldensand

Alla inlägg under maj 2011

Av Linnea Fröberg - 28 maj 2011 09:26

Gomorron allihopa! Just nu så sitter jag vid datan och är fett trött. >Men jag kunde inte sova längre...  

Hehe..

Idag så ska jue jag o Anna till Linn :) I årsta. Och kanske ska vi bada oxå.. Fast med det här vädret för första doppet vänta. Men vi sover nog över där. Eller i alla fall jag.

Och imorrn äre dansuppvisning.    

Det ska nopg gå bra hoppas jag. Alla är nog lite osäkra på vissa delar men jaa det går nog :)

Hehe. Men vi hörs kanske senare. Beror på om jag hinner slänga in nått inlägg innan jag åker till Limpan :)
Vet inte om jag bloggar nå mer idag.. Men jaa :)
Byee


Kolla vad jag gjorde på slöjden! Den är till en alldeles speciell person!!<3

  

   

Av Linnea Fröberg - 27 maj 2011 21:55

Först grät jag typ 45 minuter för våran gympalärare Johanna, sen för en grej som hände här hemma. Och nu för att jag kollar på wallander. Där var det en kille som sprängde sej själv med en hund i famnen!! Jag klarar ej av det!!! Ush! Jag ska aldrig mer mobba mamma när hon gråter... Om det inte är för att nån från idol åkr ut.. Hehe :)

                               Ser typ muppig ut på alla bilder. Sminket hade runnit vid idol o sånt. Hahamen man måste jue bjussa på sej själv ibland! 

Hehe jättegammla bilder! 

Av Linnea Fröberg - 27 maj 2011 17:49

Jepp :) Har missat de två sista avsnitten såå.... Jag kollar på det nu :)

En grej jag tänkte på va...

Om ni vill och har bra ideer så får ni gärna säga till hur ni tycker nästa header får se ut! Så att jag får lite ideer. För i mitt huvud äre rätt tomt. men jag ska inte byta än. Men ge gärna ideer!!!!!!

Dagens video eller låt kommer här!

Fett skön låt tycker jag i alla fall!!!


Av Linnea Fröberg - 27 maj 2011 15:16

Idag har det varit en väldigt sorglig dag!!! Världens bästa gympalärare ska sluta! Hon får inte vara kvar för hon är vikarie. Hon har varit det i 2 år. Så idag hade Nora o Ida danslektion. Den va jättebra! O sen så sa Johanna *gympalärare* att det verkligen börjar kännas att det är lite kvar! O sen efter ett tag så satt typ tio tjejer och grät med johanna i omklädningsrummet! O sen gick vi till rektorn som sa att hon inte kunde göra nåt. O då grät vi igen. o sen så gick jag, Anna, Elin, Olivia och Ida.g till kommunhuset! O vi ska prata med en tjej på måndag som har hand om skolorna.

VI GER INTE UPP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag känner att jag inte har gråtit klart så kommer nog börja snart igen!

Johanna är världsbäst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Av Linnea Fröberg - 26 maj 2011 21:03


Det här kanske blir nästa header... vad tycker ni?

 

 
Av Linnea Fröberg - 26 maj 2011 19:21

Min lillesyrra o hennes klass och typ en annan femma hade konsert idag. De skulle resa till olika länder. Och så fick man veta en massa saker om länderna. Lite geografilektion! O så var det roliga små sketchar och massa musik o så :)
Riktigt bra. O jag tog förståss ett par bilder!

        

Av Linnea Fröberg - 26 maj 2011 16:10

Japp ni läste rätt! Elise sa att jag skulle få 20 kr om jag käkade en bit hundgodis. O jag käkade en bit! pLUS ATT DET VAR LEVER...Men det smakade inte så mycket.. Hehe.

Men jag vet inte om ja ska få 20 kr. Kanske bara får tio eller fem... Haha men man lever bara en gång så why not?

Hehe idag har syrran en liten konsert med klassen så jag, pappa o mamma ska såklart dit o kolla. Det ska bli väldigt kul tycker jag. Har aldrig sett deras klass göra nåt sånt så det blir kul.

Jag gick hem till pappsen efter skolan. Han undrade om jag ville käka på sibyllagrillen innan konserten.. Och det ville jag jue förståss.

Men nu så ska jag dra! Byee!


Så vacker!! Haha not!

 

Av Linnea Fröberg - 25 maj 2011 21:48

Skulle sätta in en massa smuttsiga tallrikar o så o diskmaskinen... O så efter ett tag så frågar mamma om diskborsten.. O då har jag typ lagt den i diskmaskinen.. Asså jag fattar om ni inte tycker det e så kul.. Men både mamma o jag e trätta så vi är inte riktigt med just nu... Haha lite småflummiga. Men nu ska jag sova. Ska upp tidigt imorrn. Halv 7!!!!!


OOOH vad små vi var!!

 
Ovido - Quiz & Flashcards