goldensand

Alla inlägg under juli 2011

Av Linnea Fröberg - 31 juli 2011 14:15

             

Av Linnea Fröberg - 30 juli 2011 12:30

                

Det är ett par bilder som är hemmifrån.. Men östnora bilderna kommer  nästa inlägg eller näst-nästa :)

Av Linnea Fröberg - 29 juli 2011 21:39

 Jag tänkte göra såhär med bilderna från östnora :)

Det är typ över 110 stycken... och jag kan ju inte ladda upp alla på en gång.. Så jag gör ett par tidsinställda inlägg när jag ändå är borta i skåne. Så jag laddar upp några bilder varje dag.. :) Då har ni ju nåt att läsa oxå :)

Kanske hinner slänga in ett inlägg imorrn bitti :) Annars så blir det tidsinställda :)


 


Av Linnea Fröberg - 29 juli 2011 18:42

så kommer jag nog inte kunna blogga!! :( Men jag ska slänga in nåra tidsinställda inlägg med musik och lite pest eller kolera :)

Så lite blir det i alla fall :P


 

Av Linnea Fröberg - 29 juli 2011 17:01

Imorrn åker jag till skåne! Eller vi stannar upp typ efter tre timmar och sover i nån stuga tills på söndag :) Det tar ju rätt lång tid att åka dit så vi åker halva vägen först :)

Amanda gick hem vid ett typ :) Och jag träffade Johanna vid halv två och så gick vi och hämtade Calle :)

Och jag fick ett fett snyggt linne :)

Ska köpa typ 2-3 till senare :)

Fast i andra färger :)


Byee

 

Av Linnea Fröberg - 28 juli 2011 23:19

Eftersom det var Nora som tog med sin kamera så snodde jag ett par bilder från henne :)


               

Bilder från Östnora kommer imorrn :)


Av Linnea Fröberg - 28 juli 2011 16:48

Idag har vi badat i östnora :) Amanda följde ju med :)
Haha feeeeeett kul vi hade!<3

Vi hoppade asmycket från hopptornet :) Snart bär det mot stan med Amanda :) vi tänkte kolla runt lite och typ ta en fika nånstans :)

Bilder från dagen kommer ikväll eller imorrn :P


 

Ovido - Quiz & Flashcards