goldensand

Alla inlägg under april 2011

Av Linnea Fröberg - 30 april 2011 21:56

Nu e jag hemma :) Jag, Johanna, Calle, farmor och farfar gick ner till brasan. Men vi va inte där så länge. Vi kom dit vid typ kvart över 7. Då var det en timme kvar tills brasan tändes. Så då gick vi upp till Najaden vid handenterminalen. Det är ett hotel. Och vi fick gratis cola o kaffe eftersom Johanna har varit chef där :)

O sen så gick vi ner igen och såg på brasan i typ 5 minuter sen så stack vi :)

 

Av Linnea Fröberg - 30 april 2011 18:06

Nu har vi varit på resturangen :) Jag åt kött *asgott* Med pommes :)

MMMMMMMMMMMMMM

Men jaaaa... Nu ska vi käka lite tårta o så :)

Dagens video/låt

 

Av Linnea Fröberg - 30 april 2011 14:41

Idag så var jag kvar hos Johanna o Calle till kl halv två typ :) O sen så ska mormor bjuda oss på midda på en resturang. Hon o morfar ska fira mej o anna idag. Även fast ingen av oss fyller år än men snart så! Anna om två dagar och jag om typ 12. Men den här dagen passar bra för mormor :)
Myysigt med resturang :) O sen så ska vi hem o fika lite. O sen ska jag följa med farmor o Johanna till brasan :) Mysigt det med.

 

Av Linnea Fröberg - 29 april 2011 18:32

Inatt så sover jag hos Johanna och Calle :)

Calle håller på att slänga en massa köksmaterial på golvet!!! jättebra för öronen...

Men jaa.. Jag har inte så mycket att skriva idag så hejdå!<3

               

Av Linnea Fröberg - 28 april 2011 21:33

Dagens video/låt

 

Av Linnea Fröberg - 28 april 2011 21:26

På träningen så fick vi springa 150 meter gånger 20!!! Och gå 50 mete gånger 19! Var ganska mörbultad efter...

Haha <3

Men aja. Nu ska jag sova. Är jättetrött. Natti!

 

Av Linnea Fröberg - 28 april 2011 16:53

  Rekomenderar stooort!!!!!!! Det dansar salsa i munnen när man äter den! Eller säger man att det dansar bugg? Äh vettefan men jävligt god är den i alla fall!!!<3

Av Linnea Fröberg - 27 april 2011 21:58

  

           

Ovido - Quiz & Flashcards