goldensand

Alla inlägg under juni 2011

Av Linnea Fröberg - 30 juni 2011 21:36

Nu ska jag gå o lägga mej. Ska ju upp redan halv sjú imorrn :)

Ska läsa rätt mycket i hungerspelen. Den bästa bok jag läst faktist!!<33

Är typ i mitten eller nåt :P

Men natti :) Slänger in ett inlägg imorrn innan jag åker :)

Och ett par tidsinställda. Tänkte göra tidsinställda inlägg för hela fredagen :P

Byee :)

 

Av Linnea Fröberg - 30 juni 2011 20:12

Fina bilder på jordgubbar o smultron och en o annan rolig bild på mej :)


Ett smultron lika stor som en liten jordgubbe!!

                           

Av Linnea Fröberg - 30 juni 2011 19:21

Så jag gjorde en lite sommrigare och ljusare :)

Hope you like it!

 


Av Linnea Fröberg - 30 juni 2011 16:42

Asså jag dööööör! As varmt ute!

Har försökt hoppa lite studmatta här hos pappa... Men det är bara fortsätta drömma i den här värmen.. :/ Men jag har plockat en massa jordgubbar o så! O nu har de jättestora smultronen kommit oxå! Brukar ha typ 4-5 smultron som är lika stora som små jordgubbar :)

Dom är jättegoda :)

Drar snart hem till mamma igen. Måste ju packa till imorrn :)

Byee<3

 

Av Linnea Fröberg - 30 juni 2011 12:02

Godmorron allihopa.   

Vaknade för typ tio minuter sen.

mma är och hämtar våran lilla hyrbil som vi ska åka med till Skara imorrn   

Kommer vakna redan halv 7!

Men det blir nog ett och annat inlägg ändå   

Idag så ska jag till pappa vid 15.00 typ.

Ska dit o plocka jordgubbar från våran planta o typ fika lite  


Hörs sen!!<3


           

Av Linnea Fröberg - 29 juni 2011 23:15

                             

Av Linnea Fröberg - 29 juni 2011 17:57

Nu är jag hemma från flaten!

Shit vad vi har badat!!!

Vi har hoppat från hopptornet asmycket och puttat i varandra :) Haha. Vi har haft fett kul!

Men nu är jag hemma och är helt slut!

Bilder kommer senare idag!


Glömm inte kika in hos www.tigertassen.blogg.se jag gästbloggar ju där!<3

Av Linnea Fröberg - 29 juni 2011 13:30

Jätteskönt här på flaten!! Mjukglass och pommes och en massa bad! Ska dra snart o hoppa från hopptornet :)

Vill hoppa från 5:an men vågar bara från 3:an... :/

Men vi får höras mera sen!<3 Byeee :)


 

Ovido - Quiz & Flashcards