goldensand

Alla inlägg den 17 juni 2011

Av Linnea Fröberg - 17 juni 2011 22:49

                                                 

Av Linnea Fröberg - 17 juni 2011 12:37

God morgon allihopa!!<3

Jag kom hem vid typ 24.00 inatt.. Oups... Hehe. Jaa men idag så ska jag till pappa vid tre tiden och vi ska typ käka nån pizza eller nåt.

MUMS!<3

Har inte så mkt att skriva tyvärr så byebye :)


 

Av Linnea Fröberg - 17 juni 2011 00:18

Nu är jag hemma. Nora o jag tog tåget från centralen som gick 23,19. O nu e jag hemma :) Inte så mycket att berätta utom att Mandizz kom oxå :) O när jag o nora hade tagit båten o skulle åka hem så var jag tvungen att åka tillbaka för amanda o jag hade glömmt att jag hade Amandas grejer i min lilla väska. Men vi hade väldigt kul :)
Det var jag, Alva, Thomas, Ida.D, Dessie, Nora, Niklas, Julia och Amanda :)

Men nu ska jag gå o lägga mej :) Puss<3


 


Ovido - Quiz & Flashcards