goldensand

Alla inlägg den 4 juni 2011

Av Linnea Fröberg - 4 juni 2011 22:54

Nu sitter jag o ska för första gången smaka daimglassen med päronsmak. Den är asgod!


Rekomenderar!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Byee :)


                               

                                          

Av Linnea Fröberg - 4 juni 2011 21:14

Nu har jag hoppat massor :) Hehe har typ fått nackspärr?

Not good!

Har märkt att jag har lite stavfel lite här och var i bloggen. Men det är för att jag skriver snabbt och inte orkar läsa igenom o rätta.. Hehe.

Dagens video eller låt kommer här!


Grymt bra låt!!!


Av Linnea Fröberg - 4 juni 2011 16:39

Tjenare allihopa!<3

Ledsen för att jag inte bloggar så mycket men eftersom det är rätt fint väder så gillar jag inte att sätta mej vid datan när jag vaknar. Jag gå hellre ut o solar och hoppar studsmatta o lite sånt. Men minst två inlägg per dag har jag bestämt!<3

Pappa åkte in till sjukhuset imorse hör han har jätteont på höger sida vid revbenen..eller var det vänster?

Aja. Men nu har han kommit hem.

Det var typ nåt med musklerna så det var inge farligt.

Vi ska typ käka pizza eller nåt idag. MUMS!<3

Men nu har jag inte så mycket mer att säga så tjaadå så länge!

  Gjorde bilden fär typ aslänge sen :)

Ovido - Quiz & Flashcards