goldensand

Alla inlägg den 25 juni 2011

Av Linnea Fröberg - 25 juni 2011 22:57

Nu sitter vi i soffan o tjockar på oss med chips o glass. :P

Haha :)

Vi har precis börjat kolla på Sandor/Ida.

En annan filn som jag rekomenderar!!!<3


  



Av Linnea Fröberg - 25 juni 2011 21:23

Nu ska vi kolla på en dansk film som heter Karla og Jonas. Den är ganska bra tkr jag!<3

Imorrn så ska vi nog gå o bada i rudan :) Det ska ju bli fint väder :P


Men jag rekomenderar att ni ska kolla på Karla og Jonas för det är en jättegullig film!!<3



Av Linnea Fröberg - 25 juni 2011 17:26

Igår så gick alla barnen * Jag, Anna, Sandra, Emma, Magnus, Marcus, Cedric, Mattias och Anton (alla barnen som var med på festen) och lekte kull i en lekpark. Vi lekte säkert sammanlagt i 3-4 timmar :) Haha. Men vi hade askul!

O nu så sitter jag o Emma och bara slappar och hnger. La oss typ 4 inatt och jag vaknade vid kvart över ett.

Anna sover hemma hos Sandra. Och Emma sover här en natt till. Så vi byter liksom barn. Haha. Eller Mamma o Maria byter barn... Jag o Emma har jue inga!

Tog en massa bilder igår som kommer här!


                        Mer bilder finns på facebook!

Ovido - Quiz & Flashcards