goldensand

Alla inlägg den 2 juni 2011

Av Linnea Fröberg - 2 juni 2011 23:18

Nu har alla gått :) Vi hade jättetrevligt! Gabbie, jag o Anna lekte kull o sånna saker. O dom hade med sej sin hund Tisoni :)
Asgullig. Hon va en rottis :)

         

Av Linnea Fröberg - 2 juni 2011 19:10

Nu så har pappas kompis kommit. Hans ena dotter går i annas klass men hon följde inte med. men det är pappas kompis, hans tjej och en liten tjej som heter Gabbie * Gabriella*

Vi ska käka potatis o oxfilé!!!!!

Faan va gott!

Se ya!

Av Linnea Fröberg - 2 juni 2011 18:14

Den är tagen från : www.fokis.se Men jag kunde inte låta bli! Dom är så grymmt söta!


Av Linnea Fröberg - 2 juni 2011 16:20

Idag på förmiddan så följde jag med Caren till stallet. O där så var det jättesöta hästar och så fick jag hjälpa till o borsta en jättestor häst som Caren skulle rida. Han var 1,72 i mankhöjd * För er som inte vet vad det är så är manken hästens rygg typ* Så den va fett stor. Men väldigt gullig :) Han hette Markur. O sen så var det en tjej som skulle rida som sa att jag fick vara hundvakt till hennes hund som hette Milly! O jag sa såklart JA!!!!!!!

Hon va en Tollare. En av de finaste raserna tycker jag :)

Haha O sen så var det en kopparorm i min trädgård i morse :)

    Ush!!!!

Men här kommer bilderna från stallet :)

                     

Ovido - Quiz & Flashcards