goldensand

Alla inlägg den 12 juni 2011

Av Linnea Fröberg - 12 juni 2011 21:27

Nu har jag kommit hem :) Direkt efter vi hade kommit hem från söderhamn så gick jag till Sarah :)

Men i fredags så kom vi upp till Glenn o Jullan. O vi grillade o lite sånt. O i lördags så solade jag jättemycket. Jag somnade på bryggan..... :/

Haha så jag har fått lite färg. O så badade jag!! Första gången i år!! Det va jätteskönt. Jag doppade bara till magen först för jag inte vågade gå längre o sen så satte jag mej på bryggan o så ramlade jag i... Fråga mej inte varför för jag vet faktist inte... Haha.

O så köpte vi glass från glassbilen. O idag innan tåget gick så åkte vi o hälsade på Glenns kompisar som hade hästar, hund, katt och kaninungar som vi fick hålla i. Dom var supersöta!! O så hälsade vi på Glenns son som hade en assöt cocerspanier eller vad det nu heter.  Bilderna kommer senare i veckan eller nåt för jag har sladden som man laddar över bilder med hemma hos pappa.

Jaa det var väl det jag har gjort i helgen. Lite skönt att komma hem och få sitta bid datan... Haha. Imorrn så ska vi städa i skolan så jag börjar 09.00 och slutar 12.00

Men vi hörs imorrn. Är ganska trött efter helgen. Puss o kram!!!


 

Gammal header som jag gjorde.. :P

Ovido - Quiz & Flashcards