goldensand

Alla inlägg den 15 juni 2011

Av Linnea Fröberg - 15 juni 2011 22:25

Haha den var en konstig sak jag råkade säga till Nora... Men näää jag menade jue förståss pirrar. Ska ju till Grönan imorrn med alla underbara sötisar. :) Haha fett kul det ska bli. Men gud jag e fett nervös för att åka katapulten. Asså åkte deen 14 gånger sist men jag tycker den är läskig i alla fall.... <3

Men nu ska jag sova för jag ska upp halv 9 imorrn :)

Byee.


 


Av Linnea Fröberg - 15 juni 2011 15:14

Idag vart jag väckt av katten som slängde sej mot min sovrumsdörr.... :/ Tack spike....

Men igår var det jue skolavslutning o sen gick vi till rudan. Alva har äntligen laddat upp bilderna på facebook så här får ni lite pics!

                   

Av Linnea Fröberg - 15 juni 2011 13:01

Saknar den bästa vännen som finns!

Måste träffas snart Sötnos!!<3

   

Ovido - Quiz & Flashcards