goldensand

Alla inlägg under maj 2011

Av Linnea Fröberg - 31 maj 2011 22:08

 

Av Linnea Fröberg - 31 maj 2011 18:19

Idag var vi i kommun huset. Och dom sa att dom skulle snacka med rektorn.. Hoppas Johanna får stanna kvar! Idag så har jag varit med Johanna o Calle :) Hehe mycigt som alltid :)

Ska snart åka hem. Caren kommer och hämtar mej.

Bye


Av Linnea Fröberg - 30 maj 2011 20:14

Går ut och hoppar lite med syrran :)


Bilden är tagen från den här bloggen:

www.miiielaaakso.blogg.se

Sorry mie men gillar den bilden1 Har väntat på att du ska lägga upp den... <3

 

Av Linnea Fröberg - 30 maj 2011 15:59

Nu kommer lite bilder från helgen.. Eller lite?? Nää ganska mycket!

                                                                     

Av Linnea Fröberg - 29 maj 2011 17:49

Nu har jag kommit hem från forellen. Forellen är typ en skola eller nåt i tyresö. Vi har haft dansuppvisning där. Det gick asbra :)

Jippi!!!

Men är typ rätt så svettig. Haha. På slutet av andra uppvisningen så skulle vi slå ut ballongerna i publiken. Men det vart typ fail för inte ens dom på första raden kunde nå dom... Hehe :)
Imorrn äre måndag igen.

Och det blir bara 3 skoldagar för torsdag och fredag är typ alla lediga.. Och på måndag nästa vecka oxå. Då äre jue kristihimmel helgen :)

Nu är jag hos mormor. Vi ska käka här. :)

Det blir lax!!!!!!!!!!!!! MMMMMMMM!! Det är asgott!<3

Men vi hörs! Byeee


(bilderna är inte från den här uppvisningen)

       


Av Linnea Fröberg - 28 maj 2011 19:05

Nu sitter jag hos Linn. Vi ska åka o käka lite. Typ kina mat tror jag :)

Haha nää nu ska vi inte åka utan beställa via telefon Hehe :)

Vi har hyrt film och lite sånt. O juste.. Vart jagade av tjurar idag! Vi gick in i en tjurhage för att stå gömda i nån buske så att jag kunde ta bra bilder. O så fick en av tjurarna syn på oss och så började typ alla tjurarna springa efter oss... Haha faan vilken hjärtklappning jag fick... Hehe :)

<3

Av Linnea Fröberg - 28 maj 2011 11:26

 

 
Ovido - Quiz & Flashcards