goldensand

Alla inlägg den 29 juni 2011

Av Linnea Fröberg - 29 juni 2011 23:15

                             

Av Linnea Fröberg - 29 juni 2011 17:57

Nu är jag hemma från flaten!

Shit vad vi har badat!!!

Vi har hoppat från hopptornet asmycket och puttat i varandra :) Haha. Vi har haft fett kul!

Men nu är jag hemma och är helt slut!

Bilder kommer senare idag!


Glömm inte kika in hos www.tigertassen.blogg.se jag gästbloggar ju där!<3

Av Linnea Fröberg - 29 juni 2011 13:30

Jätteskönt här på flaten!! Mjukglass och pommes och en massa bad! Ska dra snart o hoppa från hopptornet :)

Vill hoppa från 5:an men vågar bara från 3:an... :/

Men vi får höras mera sen!<3 Byeee :)


 

Av Linnea Fröberg - 29 juni 2011 09:45

Hello allihopa!

Har precis gått upp nu :)

I skuggan just nu är det 23 grader... Då är det nog rätt varmt i solen!! Säkert typ 27-30 :P

Drar vid halv elva ungefär. Dom som ska med är: Jag, Anna, Mamma, Sandra, Emma, Mattias, Göran och Cedric.

:)

Kommer ett inlägg när vi e på stranden oxå tror jag!<3

Byeee :)


  gAMMAL BILD FRÅN FÖRRA SOMMARN :)<3


Av Linnea Fröberg - 29 juni 2011 00:51

Min favvolåt!! Svengig och gullig!!


http://youtu.be/tSCa1KDC-30


Fel på youtube just nu men klicka på länken!!<3


Ovido - Quiz & Flashcards