goldensand

Alla inlägg under juni 2011

Av Linnea Fröberg - 7 juni 2011 17:10

  Jaaa som det står i överskriften är jag med i månadens blogg på www.tigertassen.blogg.se

Bloggen äger så gå in o kika lite! O när ni ändå är där så passa på att rösta på mej!! Tycker jag är en värdig vinnare eftersom jag typ aldrig vinner på lotto eller nåt annars :)


Av Linnea Fröberg - 7 juni 2011 16:58

Idag var det sista lektionen med Johanna. men vi har jue varit i komunhuset o klagat på att hon måste sluta så hon skulle på nåt möte idag där dom skulle snacka om det. Så förhoppningsvis så går det åt rätt håll :)

Efter maten ska jag o mamma gå upp o kolla lite i centrum efter nån bussficka :)

Med nåt fint mönster eller nåt.

Hörs sen :)

 





Av Linnea Fröberg - 6 juni 2011 21:49

Nu så går jag o lägger mej. Är så förbannat trött. Den här veckan är det bara imorrn o på onsdag som vi följer shemat o så blir det andra grejer på torsdag o fredag :)

Natti!<3

 

Av Linnea Fröberg - 6 juni 2011 15:51

Är med i dagens blogg i Malins blogg!

www.lifeofmemalin.blogg.se

Snälla rösta på mej?!? :)

Av Linnea Fröberg - 6 juni 2011 15:44

 

Nora: Kan du inte lägga ut veckans blogg och bild också?


Svar: Jo visst kan jag göra det :) Men blogg grejen vet jag inte riktigt för jag kan inte så många bloggar... Men bilden absolut!

Av Linnea Fröberg - 5 juni 2011 19:02

Fick en kommentar om att jag skulle börja lägga ut dagens outfit och tips o sånt. Absolut!!!!!!!!!

Här kommer dagens outfit!!!

  Linne: Kaphal!

 Hängselshorts: Bikbok!


:)

Och ett tips!

Om ni vill göra ett fint armband med era namn på så åk till Dalarö! Kommer ej ihåg namnet på affären. Men kolla vad jag gjorde!

 

Ovido - Quiz & Flashcards