goldensand

Alla inlägg den 26 april 2011

Av Linnea Fröberg - 26 april 2011 22:16

Nu ska jag gå o sova!<3

Natti!

O juste. Statistiken är väldigt bra idag :)
38 besökare!!<3

Hehe. O jag har ändå bara haft bloggen i två dagar!<3

Av Linnea Fröberg - 26 april 2011 18:29

Det börjar jättebra med nya bloggen! Statistiken är ganska hög! 17 igår och 13 idag än så länge :)
Det är ganska bra för mej i alla fall :)
Dagens video/låt

 

Av Linnea Fröberg - 26 april 2011 17:07

Nu har jag suttit på ballongen=ballkongen i typ en timme och läst en jättebra bok   

Och nu är jag jättebrun! Ser ut som Bob Marley!!!

Haha nää skojja bara!

Ser ut som vanligt... Men jag ska sitta typ nästan vargedag det är soligt ute så att man kan bli lite brun till sommarn!

Och så kan jag sitta hela helgerna hemma hos pappa oxå :)

Hehe.

            

Av Linnea Fröberg - 26 april 2011 15:18

  ÅH!!! det va min favvoglass när jag va liten!

O sen så försvann den    Men nu är den tillbaka!!! Och alla är glada! I alla fall jag, Nora, Ida, Elin o Dessie :)

Men idag hade vi fys på gympan och vi gjorde hopprepspappret.

Det står typ: 100 vanliga hopp, 25 armövningar, O såntdär. O jag vart för första gången klar med hela pappret!

Haha.

Men andra smaker som jag gillar av den där glassen är:

   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards