goldensand

Alla inlägg den 27 april 2011

Av Linnea Fröberg - 27 april 2011 21:58

  

           

Av Linnea Fröberg - 27 april 2011 21:34

Lääääääääääääääääääääääs!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det är en order!!!!

www.sarahleinonens.blogg.se



 

Av Linnea Fröberg - 27 april 2011 20:15

Såå nu har jag gjort nytt nagelack på naglarna :)
För första gången har jag bara vanligt glansigt :)

 

Av Linnea Fröberg - 27 april 2011 18:45

        Jag träffade en liten hund förut som va jättesöt!!!!!

Han va tre månader då :) Måste bara ladda upp bilder på honom !

Han heter Simon!<3


Av Linnea Fröberg - 27 april 2011 15:45

Idag har hela klassen plockat skräp i västerhaninge. Jag, Julia, Nora och Ida,d var i en grupp. Vi skulle typ plocka i nån skog o en massa gräspletter och på en backe. Men uuuush!!!!! Vi hittade helt sjuka saker som folk hade slänkt bl.a:En burk med avföring i, nån form av tång, gammal kork, sladdar och Nora hittade typ en dödskalle från nåt djur!! Och efter det så vart hela klassen hembjuden till Anna, men det var bara jag, dessie, nora, julia, elin, ida, olivia som gick dit :) O vi hoppade studsmatta och jag gjorde illa mej på både handen och armen.. :(

Men jaa... Nu e jag typ fett trött så jag ska väl typ sätta mej i soffan eller nåt.

Hejdåå

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards