goldensand

Alla inlägg den 25 maj 2011

Av Linnea Fröberg - 25 maj 2011 21:48

Skulle sätta in en massa smuttsiga tallrikar o så o diskmaskinen... O så efter ett tag så frågar mamma om diskborsten.. O då har jag typ lagt den i diskmaskinen.. Asså jag fattar om ni inte tycker det e så kul.. Men både mamma o jag e trätta så vi är inte riktigt med just nu... Haha lite småflummiga. Men nu ska jag sova. Ska upp tidigt imorrn. Halv 7!!!!!


OOOH vad små vi var!!

 
Av Linnea Fröberg - 25 maj 2011 20:04

Idag så hade vi sovmorron. Gick upp vid åtta. Eller typ tjugo över sju för jag kunde inte sova. Efter skolan så åkte jag hem och hämtade jag pengar. O sen så följde Nora med till centrum för jag skulle köpa en rosa tröja och ett par rosa skor till dansuppvisningen. Alla ska jue vara en färg från topp till tå.

Men jag hittade inga rosa skor... :(

Men en rosa tröja blev det.  

Det var ju x-tra täning på dansen för vi skulle sätta allt ordentligt tills söndag.

O på slutet vart jue alla rätt trötta för vi hade hållt på o bara dansat i en timme. O så tjatade sania jättemycket om att vi skulle spänna oss o så. Men åååh jag orkade inte!

Vart typ fett trött.

Men nu kommer dagens video eller låt.


Ovido - Quiz & Flashcards