goldensand

Alla inlägg den 21 maj 2011

Av Linnea Fröberg - 21 maj 2011 22:43

Än en gång har du blivit till åtlöje!!!!!!!!!

Haha det finns inget som hotar jorden just nu! Och om det hade funnits det så hade forskarna tagit reda på det för llläääääääääääääääääääääääääääääänge sen och gjort nåt åt det!!!

Haha :)
Ge upp gubbe! Gud kommer inte göra så att jorden går under bara för att du säger det!!!!!!!!!

 

Av Linnea Fröberg - 21 maj 2011 20:15

AFV!!!!
O sedan pensionärsjävlar på semester :)

 

Av Linnea Fröberg - 21 maj 2011 18:39

  Idag så hade jag jättekul med Nora   

Vi åkte inlines och hoppade lite studdsmatta hemma hos mej <3

Jag har inte åkt inlines på typ 2 år så det va kul o börja igen. Men Nora ramlade på en gräsmatta när vi skulle åka ner för en backe... Haha det såg ganska kul ut så båda vi två stog o garva ett tag :)
O så tog vi ganska fina bilder :)


                              


Ett riktigt fult hus!! Kolla färgen!

 

Av Linnea Fröberg - 21 maj 2011 12:11

Tjenare alla glada :) Idag gick jag upp typvid halv 11. O så åt jag frulle o lite sånt. Idag så blir det nog mest bara slappa. Kanske ska träffa nora vid 2tiden.

Då går vi nog ut o fotar lite. :)

Inatt somnade jag vid typ halv 2 eller nåt såntdär.

Tog ganska gulliga bilder med calle igår när vi lekte tittut!!

      Hans gulliga lilla mage på bild 2!!! 

Ovido - Quiz & Flashcards