goldensand

Alla inlägg den 3 maj 2011

Av Linnea Fröberg - 3 maj 2011 21:06

Kolla vad pappa får hem från jobbet!

Värsta muffinsen med choklad på!

  Sjukt god!!!!!

Av Linnea Fröberg - 3 maj 2011 18:18

Istället för att jag skriver en massa barnförbjudna saker om snö så kan ni få:

Dagens video/låt

 

Av Linnea Fröberg - 3 maj 2011 17:32

Tjaaa :) Nu e headern klar!

Idag så var jag på hälsosamtal hos skolsyrran. Pch så var man tvungen att ta av sej tröjan! Men jaa det gick väl bra.

MEN ÅÅÅH! NU FÅR JAG FAAN DAMP! DET SNÖAR UTE! JÄVLA SVERIGE!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hejdååå!

 

Av Linnea Fröberg - 3 maj 2011 16:25

Nu ska jag göra lite olika headers. O sen väljer jag ut den som vart bäst!! :)
Hehe :)

Berättar om dagen om nån timme <3

  Jag och Noras söta fågel Twinkie :) Eller jag kallar honom Unis :)

Ovido - Quiz & Flashcards