goldensand

Alla inlägg den 28 maj 2011

Av Linnea Fröberg - 28 maj 2011 19:05

Nu sitter jag hos Linn. Vi ska åka o käka lite. Typ kina mat tror jag :)

Haha nää nu ska vi inte åka utan beställa via telefon Hehe :)

Vi har hyrt film och lite sånt. O juste.. Vart jagade av tjurar idag! Vi gick in i en tjurhage för att stå gömda i nån buske så att jag kunde ta bra bilder. O så fick en av tjurarna syn på oss och så började typ alla tjurarna springa efter oss... Haha faan vilken hjärtklappning jag fick... Hehe :)

<3

Av Linnea Fröberg - 28 maj 2011 11:26

 

 
Av Linnea Fröberg - 28 maj 2011 09:26

Gomorron allihopa! Just nu så sitter jag vid datan och är fett trött. >Men jag kunde inte sova längre...  

Hehe..

Idag så ska jue jag o Anna till Linn :) I årsta. Och kanske ska vi bada oxå.. Fast med det här vädret för första doppet vänta. Men vi sover nog över där. Eller i alla fall jag.

Och imorrn äre dansuppvisning.    

Det ska nopg gå bra hoppas jag. Alla är nog lite osäkra på vissa delar men jaa det går nog :)

Hehe. Men vi hörs kanske senare. Beror på om jag hinner slänga in nått inlägg innan jag åker till Limpan :)
Vet inte om jag bloggar nå mer idag.. Men jaa :)
Byee


Kolla vad jag gjorde på slöjden! Den är till en alldeles speciell person!!<3

  

   

Ovido - Quiz & Flashcards