goldensand

Alla inlägg den 9 maj 2011

...

Av Linnea Fröberg - 9 maj 2011 19:23

Dagens video/låt


Av Linnea Fröberg - 9 maj 2011 14:44

Idag så vart det kassler till lunch...  ojag är rätt säker på att jag fick två dåliga bitar. För jag fick jääääääääääätteont i magen och så!!!

Så jag fick ¨gå hen tidigare :( Jag, Nora o Anna skulle egentligen göra dansen till don't stop beliving. Men nänä. Gud gillar inte mej idag!!!

Men aja. Pappa skjutsar hem mej idag sen till mamma :)

o justee. Det hände en liten rolig sak idag. Mamma sa att pappa o farmor skulle komma på konserten.... o då smsade jag o frågasde om inte Johanna skullekomma.

O sen så skrev jag att hon skulle på föräldrarmöte på calles dagis. Men då så gjorde T9 lite fel så det vart Balles dagis!!! Åh gud vad jag garvade!
Haha.

Men nu ska jag dra :)
Byeee

Saknar min lillebror Spike!!!!<3

      

Ovido - Quiz & Flashcards