goldensand

Alla inlägg den 15 maj 2011

Av Linnea Fröberg - 15 maj 2011 20:37

Jag har blivit förkyld och hes..... GUD SÅ BRA MED TANKE PÅ KONSERTEN IMORRN!!!!!!

Baaaajs!

Men nu ska jag gå o lägga mej o kolla på hipp hipp hora på min bärbara dvd.

Och så måste jag vara jättetyst! O så får vi se om jag kan vara med på repet imorrn. För jag vill helst spara rösten till Konserten!

Hejdåå :)

 

Av Linnea Fröberg - 15 maj 2011 16:23

Tjenare!!!

Just nu så sitter jag hos mormor och kollar facebook o litesådär.

Är lite smått irriterad oxå...

Men jaa... Vi hyrde en film. Boog o elliot 3.

Den ägde! Gulliga små djur :) Haha.

Men snart ska vi käka lite o sen drar jag på dans :)

O imorrn så har vi konsert. Älskar våran låt och dansen till den!

Kommer bli urgrymmt imorrn tror jag :)

Men tjaa sålänge!!!<3


 


Av Linnea Fröberg - 15 maj 2011 00:20

3:a i alla fall! BRAAA!!!!!<3

Erik kom 3:a med popular!!!

Av Linnea Fröberg - 15 maj 2011 00:05

Sverige var jue faan på förstaplats!! O nu så e det nåt jävla bajsland som klättrar upp på första plats!

Azerbajsan eller vad det nu heter! Nääääe nu blir jag irriterad!


Ovido - Quiz & Flashcards