goldensand

Alla inlägg den 4 maj 2011

Av Linnea Fröberg - 4 maj 2011 20:45

1. Om jag blir glad för nån annans skull så kan jag få värsta damprycket!

2. Jag älskar att borsta mitt hår på kvällarna. Kan sitta i en timme eller mer!

3. Jag måste typ ha iskallt i mitt rum annars kan inte jag sova!

4. Jag skulle kunna se kung fu panda flera gånger om dagen! Den är as gullig!

5. Alltid när jag har vart på toa på natten så måste jag alltid hoppa upp i min säng igen från typ två meters håll! En konstig vana!

6. Jag älskar sallad och gurka med grillkrydda på! MUUUMMMMMMMS!

7. Jag provar ca 3-5 nya frisyrer varje dag och kollar om det blir bra nog att ha i skolan.

8. Jag älskar att borsta tänderna när jag har fått en ny tandborste!

9. En av mina allra bästa kompisar är min faster Johanna! Hon står mej otroligt nära!

10. Jag älskar att skriva historier med en massa låtar iblandade!

Av Linnea Fröberg - 4 maj 2011 20:23

Ingen är gladare än vad jag är just nu! inte ens amanda tror jag!!!!! Eller jo det kanske hon är :)<3333

  Love you!!!!<3

Av Linnea Fröberg - 4 maj 2011 18:00

Nu äntligen så har vi raderat mina gammla låtar från min mp4 och lagt in en massa nya! Haha im happy! Jag är rätt glad över en annan grej med en kompis oxå fast det är en liten hemlis!!!! ;)

Haha Mandizz fattar!

<33

Haha nu kommer
Dagens video/låt

 

Av Linnea Fröberg - 4 maj 2011 15:43

På fredag fortsätter vi med inspelandet av Don't stop beliving :)

Kulkul :)
Idag så höll vi på med våra konstverk! På bilden asså :) Då hade vi fått ta en massa träbitar och limmat o så och sedan färglagt :)
Vet inte riktigt vad min är för nåt men jag kanske kan kalla den för '' den färggranna staden '' eller nåt sånt :)

  Bara tog nåt och limmade :)

Jaa o sen så skulle vi rita av den exakt som den såg ut typ :) Asså rita till kanter o allt såntdär.

  I början..

  Nästan klar :)

Måste bara färglägga klart <3

Hehe. Lägger in mer inlägg sen :)


Ovido - Quiz & Flashcards