goldensand

Alla inlägg den 11 maj 2011

Av Linnea Fröberg - 11 maj 2011 21:19

Typ 89 st har skrivit grattis på facebook. På en halvtimme fick jag sju grattis sms. Fick tårta o allt på musiken!!! O en massa presenter av linn, mamma o anna :)
Världens bästa födelsedag!!!!!

O nu har jag ård med systemkamera så jag o pappsen ska gå o köpa en nästa vecka!!!!!

Här är sakerna jag fick :)

Supersnyggt armband! från mamma<3

  Typ snickarbyxor :) Shorts från mamma :)

  Örhängen från mamma :)

   Linnen från mamma

    Väska från barselona!! Från linn :)

  Tröja från anna :) Jättefin :)

  Tights från mamma :)

  Och en grattis kram från kissemissen :)

 

Av Linnea Fröberg - 11 maj 2011 12:42

Nu sitter jag i musikdatasalen och har gjort prov!!!! Jag är klar det är därför jag gör ett litet inlägg!<3 Thomas gav mej en femma så jag ska käka årets första slursh!!!! MMMMMMMM gott!

O sen så ska jag till Johanna o Calle efter skolan<3

Jag, Johanna, Calle, Anna o Linn ska till gropen o ha picnic å så :) Jag fyller jue 14 idag så vi ska fira mej o Linn som oxå har fyllt år. Linn ska få sina presenter :)

Men jaaa. Som sagt så fyller jag år!

Grattis till mej :) Hehe. O Elin fyller oxå år så grattis till henne med!!<3


www.eliinsvahn.wordpress.com  

Imorse på musiken så kom julia o ida o gav mej o elin tårta o alla sjöng!!!

Vilka underbara vänner ma har!!!

Puss o kram på er allihopa!!!

Men nu måste jag sluta<!! Byeee<3

 

Hehe liten bild men sitter jue vid skolans data!!!<3

Ovido - Quiz & Flashcards