goldensand

Alla inlägg den 20 maj 2011

Av Linnea Fröberg - 20 maj 2011 23:02

Vet ni vad som händer då....?

Då ska vi upp till Glenn o Jullan en helg :)

ÅH VAD JAG LÄNGTAR!!!

Glenn= Mammas förra... :)

Jullan= Glenns dotter :)

Saknar båda två jättemycket. Då ska vi va där en helg o hitta på en massa skoj :)


Jullan.. :)

 

Glenn o jag.. :)    

Av Linnea Fröberg - 20 maj 2011 22:42

Kommentar till finaste låten!
 
Ingen bild

mig

Fredag 20 maj 22:16

asså så himla fucking dålig blogg






Svar: Stackars dej! Tänk att du inte har så pass mycket vett i din lilla ärthjärna att du inte ens fattar att du bara uppfattas som töntig och barnslig när du skriver sånna saker! Ingen har tvingat dej att läsa min blogg! Har tillräckligt med besökare ändå så jag bryr mej inte om du tycker den är dålig!!! Bara satt du vet din himla fucking barnsliga unge!!! 

Av Linnea Fröberg - 20 maj 2011 20:41

Finaste låten!!!!!

Lovestory!!

Den får bli dagens video eller låt!





Av Linnea Fröberg - 20 maj 2011 20:07

Ett väldigt bra program som jag kollar på nu :) O sen blire varning för barn... O sen Ana Gina show eftersom jag missade det igår p.g.a träningen :)

Imorrn så ska jag nog bara ligga o sola på verandan trorjag :) om det blir sol :)

Har blivit ganska brun idag. Eller lite i alla fall :)

Jag, Anna och Andreas*låssasbrorsa* gjorde en fett rolig grej idag!!!


Anna och andreas!

       

Jag o andreas!

       

Och så dom allra roligatse.... Andreas o Anna!

        Hahahah!!! Asså jag döööör när jag kollar på dom!

Av Linnea Fröberg - 20 maj 2011 16:57

Dagen började med att Isak satt och ylade där uppe på övervåningen för att caren hade åkt till jobbet o han kände sen ensam.....kl 7 på morgonen....... O sen så gick jag upp o tog med han ner till mej så låg han o jag i min säng o sov i typ en timme. Sen så kom Calle o Johanna. O sen kom farmor o vi käkade på donken o lite sånt. O nu så sitter jag här i bikinitop och shorts o solar på våran supergrymma veranda. :)

My life is perfect right now!!!!!

  

Vi ska grilla kött idag o käka pommes.... Pommes två gånger idag! But it dosent matter!!!!! Carens friterade pommes är godare än dom på donken!!!!!! Nån som håller med?? :)

Here is some happy pictures!

         

Ovido - Quiz & Flashcards