goldensand

Alla inlägg den 14 maj 2011

Av Linnea Fröberg - 14 maj 2011 22:06

Dagens video/låt

Heja Erik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Av Linnea Fröberg - 14 maj 2011 21:27

Vi hade jättekul idag jag o Johanna. Jag vart inte sådär jättebrun.....

Men det va skönt o sola lite solarium.

Men sen så köppte jag en ny mascara o läppglans :)

Man får väldigt långa ögonfransar!

       

O sen så la jag upp lite bilder på facebook på¨mej o calle.

O nu så lägger jag upp här!!

                       

Av Linnea Fröberg - 14 maj 2011 09:47

Asså guuuud jag drömmde västa knäppa drömmen inatt. 

Jag tappade jue en tand igår. O sen började jag drömma att jag gick runt i handen o ba typ tappade alla mina tänder förutom fyra!!!!! Gud vad jag såg knäpp ut!

O sen drömmde jag att jag typ va på vasaloppet. O åkte skidor såklart. O sen ba så ser jag en liten chihauha* stavning* som kommer springande runt ett hörn. O då sätter jag mej ner på huk o ska ta emot den. O helt plötsligt så förvandlas den till en såndär sant bernads hund som typ kutar rakt på mej och båda han o jag ba glider över nån konstig isbana, en isbana på vasaloppet????

Ajaaa.

Konstig dröm!!!!

Ska jue med Johanna idag o gymma o sen sola solarium :)
Byeee

 

Ovido - Quiz & Flashcards