goldensand

Alla inlägg den 13 maj 2011

Av Linnea Fröberg - 13 maj 2011 22:15

Sarah har tydligen fått förs sej att hon ska blogga igen>!!!!!!¨

TACK SÅ MYCKET!! O JAG SOM ANMÄLDE MEJ FRIVILLIGT!! ;)<333

Haha. Men bara för att retas så kommer jag att blogga på hennes blogg under hela nästa vecka!!!!

Hahahahaaaa.


Av Linnea Fröberg - 13 maj 2011 21:53

Gästbloggar på www.sarahleinonens.blogg.se

Hon har bloggpaus så jag hoppar in för henne :)

Hehe.

Men jaa nu sitter jag o Sarah här o kollar på Dear John. Bästa filmen typ :)

Hejdååå o gonatt för det här blir sista inlägget.

 

Av Linnea Fröberg - 13 maj 2011 19:26

Snart drar jag o Anna till Sarah :)

www.sarahleinonens.blogg.se :)

O imorrn ska jue jag till Johanna och vara med på hennes gym och styrketräna lite. :) Hon frågade dom som ägde stället om jag fick följa med :) O så fick vi solariumkort oxå. Så träning o sen solarium. O sen tror jag att vi käkar nåt i centrum eller nåt.

Nu passar vi på att ta

Dagens video/låt


Av Linnea Fröberg - 13 maj 2011 15:07

Idag är det fredagen den 13:e :)
Det betyder otursdag!

Men.... Den enda oturen var att jag inte vågade hoppa över 1.20 på höjden på gympan :) Och näst-nästa vecka ska jag hålla lektion för klassen :) Friidrott då med :)

Idag så kommer morfar. O det innebär städning :) Har dammsugit o så :)
O så har jag en 20 meter klädhög i mitt rum. Inte bra!!!!!!! O jag tappade en tand idag oxå :) Det var bra för den har gjort ont ett tag. Den var inte så jättelös men jag bara drog lite o så plopp!!!!!

Haha :) O så äter jag en klubba som jag gjort mej alldeles röd på tungan :)

      Ser ni hålet? ;)

Ovido - Quiz & Flashcards