goldensand

Alla inlägg den 24 maj 2011

Av Linnea Fröberg - 24 maj 2011 20:08

Gympalektionen gick rätt bra!! Lite mer fokus tyckte jag dom kunde ha på det vi skulle göra! Men det gick väldigt bra :) Det var jue ändå första gången jag håll en lektion sådär. O sen fick jag jättesnälla kommentarer på slutet att jag hade förklarat jättebra o sånt :) Så det vart bra!

O sen efter skolan så åkte jag hem till Johanna o Calle :)

Men Calle var lite grinig idag... :(

Men på slutet så lekte vi tittut o så o det va kul :)

Det är därför jag inte har kunnat blogga idag. Jag vet att min uppdatering har blivit mindre bra... Men det beror inte på att jag inte orkar eller nåt. Det beror på att jag har annat för mej eller helt enkelt inte har tid.

O föressten så ska jag ta lite paus från friidrotten. Har börjat tröttna lite grann och behöver paus. För jag vill inte sluta helt. Men jag struntar i träningarna denna vecka och så börjar jag köra träning en gång i veckan i stället för två. Känner mej riktigt pressad och stressad. Det har nog med att det har varit så mycket på sista tiden o göra. Konserter o en massa sånt. Får liksom inge liv utanför skolan o träningarna.

Jaa det här blev ett långt inlägg....

Men.... Juste.. Vi har håltimme första lektionen imorrn så jag börjar tjugo i tio!!!!!! Så jag går upp 8. Det blir rätt skänt tycker jag. Men nu så ska jag inte skriva mer onödiga saker..

Byee

Dagens video eller låt kommer här nedanför.

Haha hade den här på spanskan!!



Ovido - Quiz & Flashcards