goldensand

Alla inlägg den 19 maj 2011

Av Linnea Fröberg - 19 maj 2011 22:35

Glömmde berätta om imorse!!!!

På natten så måste klockan ha ställt om sej av nån konstig andledning så den ställde sej tillbaka en timme. Så när klockan ringde så var den tjugo i åtta. Men mobben visade tjugo i sju! O jag började tio över åtta. Så den visade tjugo i 7 men var egentligen tjugo i 8. INTE BRA!! O sen så skulle jag gå halv åtta egentligen men det vart jue halv 9. O det märkte jag först när jag ringde pappa o frågade var klockan var för jag märkte att det var nåt skummt!!!!!!! Så jag kom för sen.....

Men det gjorde ingenting.

Haha.

Men imorrn så har jag studiedag. Så då ska jag va hundvakt åt isak :) O sen så kommer Farmor och Johanna tror jag. O tar en fika eller nåt. Så får dom se bilderna som jag har tagit med kameran oxå. Så det blir nog en rätt bra dag imorrn.

Men eftersom jag kan va uppe ett tag ikväll så kan jag nog skriva typ 1-2 inlägg till innan jag somna. Jag håller på att titta på tusen gånger starkare nu på datan.

Men här kommer dagens video eller låt :)


Tänk till allihopa som ser detta videoklipp! Tänk på hur ni behandlar en människa!!!

Ush sorgligt!

 

Av Linnea Fröberg - 19 maj 2011 21:07

Är döööööööööööööhungrig!   

Blir tortilla bröd med grönsaker o kyckling *för 3:e gången*.

Men det är asgott!

Vi körde höjd o så idag. Och spjut. Båda är fett roliga :) O så satt jag, natta, hampus o alex (alexandra) och flummade. Oxå sa Hampus cokie.....

Jaaa. Ni får själva slå upp vad det betyrer på Ungerska. Haha men kul va det i alla fall. O lite omoget kanske. Men ändå...

Haha men nu ska jag käka :)

O juste. Lägger in favvo bilden på mej och naturen från systemkameran. Dom här tyckte jag vart bäst!


Älskar denna bild!!!!! Tycker om att kameran satte sån fokus på blomman o det andra var mörkare och suddigare!

  Och den här bilden var finast på mej tycker jag... Har inte direkt anledning...

 

Av Linnea Fröberg - 19 maj 2011 17:19

Här kommer grymma bilder från systemkameran! Det är typ as många men ändå!<3

                                                                                                          

Ovido - Quiz & Flashcards