goldensand

Alla inlägg under maj 2011

Av Linnea Fröberg - 2 maj 2011 13:35

Gud det är så tyst här hemma. Bara katten som hörs när han svättar sej eller käkar.... Hmmm. Jag sätter på tv:n...

Såå nu blev det bättre :)

   Bjussar på den :)

Av Linnea Fröberg - 2 maj 2011 12:14

ag kommer nog till skolan imorrn<3

Det var nåt konstigt jag åt igår :)

Men jaa... Nu kommer..

Dagens video/låt

 

Av Linnea Fröberg - 2 maj 2011 09:11

Jag är hemma idag. Jag mådde jue illa igår. Och inatt så spydde jag faktist så jag har nog ätit nåt konstigt! Eller så är jag väl magsjuk. Men jag tror inte det för jag har inte spytt sen inatt.

Men jag kommer nog tillbaka till skolan senast på onsdag. :)

   

Ajaa. Just nu så kollar jag på Heja björn. Den är ganska rolig ! :)

Hehe. Lägger in lite inlägg då och då.

Hejdåå!!

 

Av Linnea Fröberg - 1 maj 2011 21:12

Mår typ fett illa!! Hoppas jag inte har ätit nåt konstigt eller. nåt. Det kanske är magsjuka! Men jag orkarinte med det!! Ush!! Nu ska jag ligga i min säng och tycka synd om mej själv tills jag somnar!

Av Linnea Fröberg - 1 maj 2011 16:14

Grät ni på dagens video???

Haha. Kommentera och säg!

Men nu så har vi varit hos Heide. Hon har fyllt år så vi var där o fikade lite. Och innan så gick jag till kattutställningen i torvalla! Ursöta katter. Det var fem siamesungar som va jättegulliga. O sen så stog jag o snackade lite med en av katterna haha. Han/hon jamade och jag sa: Jaa mjaou på dej med. O så höll vi på så :)

Haha. Såg devon rex men ingen cornish rex :(

Skulle vilja anmäla spike till en kattutställning nån gång :)

  Oj vilka ögon han har på den bilden! Inte den sötaste på honom kanske men gullig i alla fall :)

Av Linnea Fröberg - 1 maj 2011 09:42

Jag vaknade för ca en timme sen. Haha jag vet det är tidigt men jag gick o la mej tidigt igår :)

Idag ska anna få sina presenter :) Hon ville tydligen hellre ha dom idag än imorrn :) O spike sitter o tjaffsar med mamma om att han ska få hennes fil.... Haha

Men anna ska få: ett par vita shorts med vita sidenband och två par trosor.

Men vi kör

Dagens video/låt

Jag grät riktigt mycket när jag såg det här klippet igår! Riktigt rörande!


Ovido - Quiz & Flashcards