goldensand

Alla inlägg under maj 2011

Av Linnea Fröberg - 19 maj 2011 21:07

Är döööööööööööööhungrig!   

Blir tortilla bröd med grönsaker o kyckling *för 3:e gången*.

Men det är asgott!

Vi körde höjd o så idag. Och spjut. Båda är fett roliga :) O så satt jag, natta, hampus o alex (alexandra) och flummade. Oxå sa Hampus cokie.....

Jaaa. Ni får själva slå upp vad det betyrer på Ungerska. Haha men kul va det i alla fall. O lite omoget kanske. Men ändå...

Haha men nu ska jag käka :)

O juste. Lägger in favvo bilden på mej och naturen från systemkameran. Dom här tyckte jag vart bäst!


Älskar denna bild!!!!! Tycker om att kameran satte sån fokus på blomman o det andra var mörkare och suddigare!

  Och den här bilden var finast på mej tycker jag... Har inte direkt anledning...

 

Av Linnea Fröberg - 19 maj 2011 17:19

Här kommer grymma bilder från systemkameran! Det är typ as många men ändå!<3

                                                                                                          

Av Linnea Fröberg - 18 maj 2011 21:35

Den nya kameran är asbra!!!!

Haha det är ganska kul o fota med den.

Men jag lägger nog in bilder på datan sen på fredag eller nåt. För jag vill jue testa lite o lära mej o så innan jag börjar fota riktigt fina bilder :)

Men det här blir sista inlägget för idag!

Här kommer dagens video eller låt!


Av Linnea Fröberg - 18 maj 2011 19:39

Systemkamera!!!!!!

Jag har jue sparat ett tag o nu äntligen har jag köppt en :)

Den kostade 4000 men var nedsatt 500 spänn :) Fick betala 3499 för den :)

O så fick jag värsta väskan till :)

O sen så är det här mitt 71:a inlägg på den här bloggen!

Men nu kommer bilder på kameran!

   

Av Linnea Fröberg - 17 maj 2011 21:24

Vi hann värma upp o köra lite höga knän o så... O precis när vi hade tagit fram höjdhoppsmattorna så började det hagla!!!!! Så det vart typ ingen träning..  

Men... Jag la mej under en varm filt med Isak när jag kom hem sen :)
O juste tog lite bilder idag på han och mej!!!

Isak o Jag!!!

         

Och så Dagens video eller låt!

Hur gulligt är inte det här?!?



Beagles är as söta!!!



Av Linnea Fröberg - 17 maj 2011 15:09

Idag så började vi 09.55 och slutade 14.20

Inte så lång skoldag.

Idag så har jag träning... O jag är förkyld!! Men jag får ta det lugnt.

Tog lite bilder idag på väg hem från skolan!

             

Av Linnea Fröberg - 16 maj 2011 21:51

Nu e jag hemma.Har tagit en kopp te med en massahonung i.

Jag har druckit fem koppar te idag! En stor hemma. 3 i fredrika bremer och en nu! Men de tycks inte hjälpa mot halsen   

Men det gick typ ganska bra på solodelen ändå. Nora sjöng med mej så att jag inte behövde ta i lika mycket. O sen så var det typ två killar på första raden. Efter ''like a prayer'' så började dom typ hålla på o kolla på mej o göra massa snusk grejer!! USSSHHH!

Omogna äckelpäckel!

Men en väldigt bra grej är att Isak *Carens mammas hund* Ska bo hos oss till på fredag!!!

Hehe.

   

Och dagens video eller låt oxå...


Av Linnea Fröberg - 16 maj 2011 08:09

Kommer inte kunna sjunga överhuvudtaget idag. Men på konserten ska jag försöka i alla fall. Och på don't stop beliving så måste jag försöka vara med. Kanske inte sjunga så högt på solodelen men jaa....

Snart ska jag möta Nora och gå till Lilla ica för hon ska handla dricka, eller mat, eller vad det nu var :)

Men önska mej lycka till ikväll!!!

Byee

Ska vara klädd som sunshine i glee idag! Snickar shorts, Knallrosa linne och armband o så.

   O så kanske jag ska ha dom här glasögonen oxå.

 

Ovido - Quiz & Flashcards