goldensand

Alla inlägg under juli 2011

Av Linnea Fröberg - 12 juli 2011 16:00

Hej kan tyvärr inte blogga här längre kanske i övermorgon eller så men måste faktiskt börja hänga med folk och så. Får se om vi ses på torsdag eller imorgon bye!

Av Linnea Fröberg - 11 juli 2011 12:49

Hej!

Snart ska jag till tygråttan och köpa tyg tillen långklänning jag ska sy! PEPPAD!

Nu har jag sett klart på hela säsong 1av The Hard times of RJ burger.


 

Av Linnea Fröberg - 11 juli 2011 12:49

Hej!

Snart ska jag till tygråttan och köpa tyg tillen långklänning jag ska sy! PEPPAD!

Nu har jag sett klart på hela säsong 1av The Hard times of RJ burger.


 

Av Linnea Fröberg - 11 juli 2011 10:02

Förlåt mig jag glömmer helt bort att blogga här.

Men jag vet inte riktigt vad ni vill läsa här.

Så ni kommer nog få många bilder...

 

 

Av Linnea Fröberg - 10 juli 2011 13:29

     


Hej allihopa! 

Tänkte bara dela med mig av de här tre bilderna från  

Gålö den här veckan riktigt varma tycker jag dom är.

Av Linnea Fröberg - 9 juli 2011 18:39


Kan inte sluta spela sönder denna låt haha! 

Av Linnea Fröberg - 9 juli 2011 18:14

Halloj!

Det är Nora här jag tänkte att jag kunde skriva lite om mig själv. Jag går i Linneas klass och vi är typ grannar och tar bussen tillsammans varje dag. Och så e vi självklart bästisar haha nej men. Jag älskar att fota,dansa juste jag går på dans med Linnea också! Och jag har ett väldigt stort intresse för musik ,film och mode.

Vanligtvis bloggar jag här ta gärna en titt!


 

Kör på en awsome stor bild av mig själv haha! 



Ha en fin fredag nu!

Av Linnea Fröberg - 9 juli 2011 14:40

Nora kommer gästblogga när jag är i hassela!!! Tack så mycket!! www.tigertassen.blogg.se

Ovido - Quiz & Flashcards