goldensand

Alla inlägg den 4 juli 2011

Av Linnea Fröberg - 4 juli 2011 22:22

Idag innan jag duschade så hade jag ansiktsmask på mej. O då så råkade jag komma åt ena ögonbrynet när jag smetade på den.... O sen när jag skulle dra bort den... *det va en såndär mask som man drog bort från kanterna* När jag kom till ögonbrynet så såg det ut som halva åkte med!!!!! O jag fick typ panik! Jag stog o hoppa i hallen o typ skrek: Nej Nej Nej NEEEEEEEEEEEEEEJ!!! JAG VILL HA KVAR MITT ÖGONBRYYYYYN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Men det gick braa!!!!!

Det hade inte gått av något av ögonbrynet!!!

Tänk om det hade dragits bort med masken!! Fyyyyyy!!!!! USH vill inte ens tänka tanken!!


Imorrn får ni bilder på det jag har köppt idag i centrum! O på mina naglar! Dom vart ascoola!<3

 

RUNT ÖGONEN OCH LÄPPARNA!!!!

 

 

Av Linnea Fröberg - 4 juli 2011 15:10

Nu så har Nattah o jag fixat till oss lite :) Hennes pappa kommer snart o hämtar henne :) Sorry att jag inte har bloggat nåt förän nu men vi gick liksom upp vid typ kvart över 2....

Hehe :)

Ska gå upp til centrum en med mamma o hitta lite toplack o sånt. Sen har jag sett på en kompis blogg att man kan göra prickar på naglarna med nån dottool eller vad det nu hette..... Haahaa har typ ingen aning :) Men ska försöka hitta lite sånt i alla fall o en och annan snygg tröja :)<33

Byee sålänge :)


   

Ovido - Quiz & Flashcards