goldensand

Alla inlägg den 25 juli 2011

Av Linnea Fröberg - 25 juli 2011 21:07

Kollar på livet enligt Rosa på datan :) Längesen jag såg den serien. Jag älskade den nä jag var mindre och den gick på tv!   

Imorrn blir det bad tror jag :) Antingen i årsta eller norrby :) Och på onsdag så blir det bio med Nora och Sarah :) Harry Potter de 2 i 3D Tänkte vi se :)

  

Åh vill inte att Harry Potter ska sluta efter den här filmen   

Men det kommer nog bli super kul :)


    Man ser ju verkligen normal ut när man hoppar studsmatta!

Av Linnea Fröberg - 25 juli 2011 17:54

Carens sysslingar har kommit hit :) Och dom är från tyskland men dom kan engelska! Braa träning ju!

Det bli potatis i ugn och oxfilé och typ fläskytterfilé :) MUMS!!!


       

Av Linnea Fröberg - 25 juli 2011 11:59

Snälla snälla snälla kan inte ni kommentera vad ni vill läsa om i bloggen och typ komma med lite förslag till pest eller koleran??

Varje person som kommentera får en länk!!!!!

Av Linnea Fröberg - 25 juli 2011 07:22

Jaa det är tack vare min älskade lilla katt som jag sitter och bloggar nu såhär tidigt på morgonen... Han kraffsade asmycket på min dörr så jag kunde inte sova så jag gick upp.

JAG SKA ALLTID VÄCKA DIG SPIKE NÄR DU LIGGER OCH SOVER!!!


 

Ovido - Quiz & Flashcards