goldensand

Alla inlägg den 19 juli 2011

Av Linnea Fröberg - 19 juli 2011 23:57

Me and my little Mandizz!


                                                         

Av Linnea Fröberg - 19 juli 2011 20:18

Nu har jag och Amanda kommit hem från Norrbybadet... Och ica maxi :P

Det va faktist fett kallt i vattnet... :S

Men det vart lite varmare efter en stund.

Sen simmade vi ut till ena bryggan och solade och sen så var vi ju inte toppenglada över att behöva hoppa i igen för att simma in till stranden...

Haha men sen gick vi till henne för hon skulle hämta sin tandborste och sen till icamaxi för att köpa lite candy!<3

O nu sitter jag här... O amanda brevid...

Haha vad tråkig jag är....

Hejdå!


 

Av Linnea Fröberg - 19 juli 2011 13:44

sabin

sabin

Tisdag 19 juli 12:52

hej ! bra blogg :) men jag bara undrar: vart gör du dina headers ?? :)

 
Sv: Hejsan! Tack så mycket. Jo jag  gör oftast mina headers på ett program som heter picasa 3. Det laddar man ner gratis från google :)
Och ibland så gör jag på picnik. :P

Av Linnea Fröberg - 19 juli 2011 12:31

God morgon... Eller god förmiddag :P

Snart ska jag hem till pappa och så kommer Amanda :)

Saknar henne!!!<33

Ska ta en massa bilder med kameran oxå som jag lägger in sen :) (Om jag ens kan lägga in dom för kameran dampar när det gäller överföring av bilder)

Men hoppas det går :)

 


Ovido - Quiz & Flashcards