goldensand

Alla inlägg den 24 juli 2011

Av Linnea Fröberg - 24 juli 2011 23:24

Ingen bild

bloggaren

Söndag 24 juli 23:00

hej sötnos <3 brukar läsa din blogg då och då <3 as bra men en grej... hur gör man header måste fixa en ny header på min blogg :P för min är bara en bild puss <3


Sv: Hejsan på dig själv! :P Det vore kul om du skrev vem du är och vad din blogg heter så jag kan följa den :P

Joo jag gör mina headers på ett program som heter picasa 3. Kan vara lite krångligt i början när man precis har börjat använda det programet men det är jättebra :) Annars så kan du bara göra på paint, pizap eller picnik :)

Tack för kommentaren :)

Av Linnea Fröberg - 24 juli 2011 19:37

Nu har jag varit ute och sprungit igen. Den här gången hakade syrran på :P

Haha min kondis ska bli asbra har jag bestämmt mig för. :P

Haha.


 

Av Linnea Fröberg - 24 juli 2011 16:48

Nu är jag hemma hos Johanna och Calle :)

Johanna ska bort ett tag så jag och Anna är barnvakter så länge :)

Kommer väl hem vid halv sju sen :)

OJ Calle grinar! Bye sålänge :)

Av Linnea Fröberg - 24 juli 2011 13:55

Vad skulle du välja?

Bo i ett rum fullt av maskar eller skalbaggar?

 

 

Av Linnea Fröberg - 24 juli 2011 11:21

Heej :)

Nu har jag fått frukost här hemma hos mormor, en macka och te :)

Sedan blir det färd mot centrum här i tyresö.. :)

Vi ska väl kolla runt lite bara för att ha nåt att göra. :P

Juste.. Igår fick jag en jättesnygg keps och ett coolt linne.

Tack mormor :D


    


Ovido - Quiz & Flashcards