goldensand

Alla inlägg den 7 juli 2011

Av Linnea Fröberg - 7 juli 2011 15:54

  Vad väljer du?

Leva ett helt dygn i en mörk källare med 15 stora spindlar eller äta 10 feta daggmaskar????


 

Av Linnea Fröberg - 7 juli 2011 13:18

Allt detdär som det står i överskrifte har vi hunnit göra från kl 8 till kvart över 12!!!!

Haha. Först gick vi till Rudan.. Där träffade vi linn med sina kompisar o kille.. :)

O jag vart assugen på att bada så jag hoppade i med shorts o linne!!!

Haha det v fett kul. O sen gick vi till centrum o handlade mat.. O sen så fick jag faktist en..... Jag vet inte vad man ska kalla det.... Men typ byxdress som Johanna köpte :) Haaha jag hade ju så blöta kläder.. :P

O sen så gungade vi med Calle... O sen gick vi till en second hand butik o fick ett par grejer sålda.. O sen så gick vi till ett bageri.. O nu så har jag precis nattat en jättetrött Calle :)

Haha..

Lite bilder från dagen!!!<3


Jag o Johanna.. Där är byxdressen eller vad man nu kallar det :) Jag fick en lila/blå o hon en grön :P


             

Ovido - Quiz & Flashcards