goldensand

Alla inlägg under juli 2011

Av Linnea Fröberg - 3 juli 2011 19:53

                                   

 
Av Linnea Fröberg - 3 juli 2011 16:13

Just nu så sitter jag o cäntar på att nattah ska komma :)<33

Hon kommer nog snart :P Hehe.

Vi ska väl gå till centrum eller nåt :)

Hörs senare!<33

 


Av Linnea Fröberg - 2 juli 2011 22:53

Nu så äntligen har vi kommit hem!!

Katten är jätteglad för att se oss så han kutar runt här i lägenheten som en jävla galning!

Vi hade jättekul på skara sommarland. Men när jag skulle åka en vattengrej så ramlade jag och landade mitt på ryggen vi vattnet.... Trodde bokstavligt att jag hade brytit ryggen!!!!

Shiiiiit vad ont det gjorde....:(

Justeeee...

Tänkte Säga vinnaren i tävlingen!!!


Det var bara två som anmälde sej men...


Vinnare är.......


NORA!!!!!!!!!!

Grattis Nora!

Du har vunnit en länkning i varje inlägg i en vecka plus 2 header *valfritt*

8/10 rätt!!!

www.tigertassen.blogg.se


2:a plats går till........


ELISE!!!!!!!

Grattis Elise!

Du har vunnit en länkning i varje inlägg i 3 dagar plus en header *valfritt*

5/10 rätt!

www.onlyaboutthings.blogg.se


Här kommer svaren:


1. Hur många djur har jag haft? 2 djur!

2. Vad heter jag i mellannamn? Johanna!

3. Min favorit färg? Ljusblå!

4. Vilken skola gick jag i innan jag började i brandbergen? Vikingaskolan!

5. Har jag färgat håret nån gång? Ja!


Sant eller falskt:


1. När jag var liten fick jag sy 8 stygn i bakhuvudet för att jag ramlade ur vagnen. Falskt!

2. Jag har 20 klänningar i min garderob. Falskt!

3. Jag sitter vid datan minst två timmar per dygn. Sant!

4. Jag har en tv i mitt rum hemma hos mamma. Falskt!

5. Jag har en plastfågel uppklistrad på väggen hemma hos pappa. Sant!

 


Av Linnea Fröberg - 2 juli 2011 18:30

Snart så e vi hemma tror jag. Det här är ju ett tidsinställt inlägg så jag gissar att vi sitter i bilen på väg hem nu... :P

Ska bli kul o se om statistiken har hållit sej även med en massa tidsinställda inlägg :P


Se ya soon!!!!!



Av Linnea Fröberg - 2 juli 2011 09:00

Jahapp då vare ännu en tidigt morron! Upp o hoppa! Parken öppnar runt tio så vi går upp lite före   

Drar ju hem idag oxå. Vet faktist inte när men typ nån gång på eftermiddan :)

Ha det bra så länge!<3


 


Av Linnea Fröberg - 1 juli 2011 22:30

Nu äre sova som gäller!!

Natti alla sötnosar :)


 

Av Linnea Fröberg - 1 juli 2011 12:30

Nu har vi kommit fram till våran lilla campingstuga :) Den är jättemysig o gullig :P

Jag o anna ska nog få ta dom 2 överslafarna   

Det är bra för det är där jag vill sova :) Gillar inte att sova nere om det är våningsäng :)

Haha :) Men vi ska packa upp o så nu :P

Hörs!!<3

 


Ovido - Quiz & Flashcards