goldensand

Alla inlägg under augusti 2011

Av Linnea Fröberg - 11 augusti 2011 12:13

Fcik en klocka av mormor och en grej som döljer mörka ringar under ögonen lite bättre :P


Klockan:

   Eye roll-on

 

 

Nu:

Av Linnea Fröberg - 11 augusti 2011 09:53

Träffa farmor och byta batteri på en klocka och sedan hem till mormor och käka lunch på donken!


BYEEEEE!<3

 

  Shiiit vad gammal bild!!

Av Linnea Fröberg - 10 augusti 2011 22:51

Imorrn blir det att gå upp tidigt! Ska träffa farmor vid halv 11 i centrum och sen så tar jag och Anna bussen till mormor så går vi på mcdonalds och käkar lunch!<3

Natti!<33



Av Linnea Fröberg - 10 augusti 2011 20:51

En läsare undrade om jag kunde göra ett modecollage. Känner att jag inte har nån ork just nu att göra det perfect med en massa plagg men det vart ett litet i alla fall :DD



 

Av Linnea Fröberg - 10 augusti 2011 16:17


Riktigt bra!!!!

Lägger nog upp ett par beck och wallander ibland :P

Av Linnea Fröberg - 10 augusti 2011 11:28

Jag kommer gästblogga hos Nattah för hon har åkt till grekland inatt :) Så kika in på hennes blogg!!!


Klicka på bilden för att komma till Nattahs blogg :P

 

Av Linnea Fröberg - 9 augusti 2011 20:44

Jag kommer nog byta till blogg.se!

Har mejlat en tjej som är sjukt duktig på header och design så hon kanske kan göra bloggen lite snygg :P

Haha.

Men bloggar nog ett par dagar till här :)


Av Linnea Fröberg - 9 augusti 2011 15:46

Funderar på att byta till blogg.se.

Anledningarna är för att jag tycker att man kan fixa till design och header på ett snyggare sätt.

Såklart så kommer jag ha samma namn på bloggen.. Eller??

Om ni tycker att jag ska ha nåt annat bättre så kommentera och säg vilket ni tycker. Är väldigt öppen för nya förslag till bloggnamn :P

Om jag inte hittar nåt jag gillar på blir det väl det som jag har nu :)


 


Ovido - Quiz & Flashcards