goldensand

Direktlänk till inlägg 8 augusti 2011

Vart lite förvånad över svaret

Av Linnea Fröberg - 8 augusti 2011 14:38

Läkaren sa att jag hade halsfluss. Men att det inte var en ny infektion utan att den gamla infektionen har kommit tillbaka. Och med det menar jag att även fast jag tog pencelin så försvann inte bakterierna helt utan att lite fanns kvar. Så då kom samma infektion tillbaka. Och dom sa att om det händer fler gånger på raken så kommer jag att få operera bort halsmandlarna..

Men aja då hade man ett svar i alla fall och det är ju bra :)


 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea Fröberg - 25 augusti 2011 21:03

www.ffrobergs.blogg.se   FÖLJ MIG DÄR!!!!

Av Linnea Fröberg - 12 augusti 2011 22:53

TACK ELIN!!!<3 Verkligen jättetack!Nu har hon fixat bloggen! Så från och med nu så kommer jag blogga på den här bloggadressen! www.ffrobergs.blogg.se   ...

Av Linnea Fröberg - 12 augusti 2011 21:49

Nu håller Elin på med min blogg på blogg.se!!!!!I'm very happy!<3 Skickar länk när den är klar!<3 Ni måste kolla elins blogg!!!!!!!! www.elaijjn.blogg.se ...

Av Linnea Fröberg - 12 augusti 2011 20:28


Tänkte att det skulle bli typ zebra mönster :P Haha får se hur det blir!<33   Visst är dom söta?!?     ...

Av Linnea Fröberg - 12 augusti 2011 17:26


Nyss har jag och Calle byggt upp en kuddvägg med en stor kudde och tre små mot hans säng. Och jag har jag slängt in honom i den typ tysen gånger och han tycker det är askul!!hälsar på sina kusiner och ska Haha min frilla är helt cp!! Ska väl va h...

Ovido - Quiz & Flashcards