goldensand

Alla inlägg den 9 augusti 2011

Av Linnea Fröberg - 9 augusti 2011 20:44

Jag kommer nog byta till blogg.se!

Har mejlat en tjej som är sjukt duktig på header och design så hon kanske kan göra bloggen lite snygg :P

Haha.

Men bloggar nog ett par dagar till här :)


Av Linnea Fröberg - 9 augusti 2011 15:46

Funderar på att byta till blogg.se.

Anledningarna är för att jag tycker att man kan fixa till design och header på ett snyggare sätt.

Såklart så kommer jag ha samma namn på bloggen.. Eller??

Om ni tycker att jag ska ha nåt annat bättre så kommentera och säg vilket ni tycker. Är väldigt öppen för nya förslag till bloggnamn :P

Om jag inte hittar nåt jag gillar på blir det väl det som jag har nu :)


 


Av Linnea Fröberg - 9 augusti 2011 12:58

Kan du gissa vad det här är för något?

  Haha ännu en bild från skåne..

Av Linnea Fröberg - 9 augusti 2011 11:22

Idag blir det en ganska lugnd dag :) Måste vara hemma och vila ett par dagar tror jag..

Jag som hade tänkt gå ut och springa ett par dagar i veckan men nejdå.

Här kommer ännu ett par fina bilder från jönköping där vi sov en natt på halva vägen till skåne :)


Såhär såg stugorna ut. Kolla på den 6:e bilden. Det hade dom gjort för Norge


               



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards