goldensand

Alla inlägg den 7 augusti 2011

Av Linnea Fröberg - 7 augusti 2011 19:10

Det är nog bara ett virus jag har fått :) det ser så ut i halsen i alla fall :)


              Lite fler bilder från skåne.

Slänger in nåra i taget i ett par inlägg :P

Av Linnea Fröberg - 7 augusti 2011 12:54

Ett litet smakprov från bilderna i skåne :)


         

Av Linnea Fröberg - 7 augusti 2011 11:37

Jag har återigen insjuknat halsfluss...... F*CK!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Och morfar som kommer idag... Jag har inte träffat honom på jättelänge! O jag som skulle till farmor och Calle imorrn!

Bajs! Jagtycker faktist lite synd om mig själv!!! Men jag ska hem tillpappa i alla fall snart. Mamma vill inte ställa in med morfar. Det e ju så länge sen dom träffades.

Men aja...

Sånt är livet!!!



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards