goldensand

Alla inlägg den 5 augusti 2011

Av Linnea Fröberg - 5 augusti 2011 22:34

Linnea: Ska vi ut och jogga sen?

Sarah: Ah visst :P


3 timmar senare efter maten.

 

Sarah: Ska vi ut och jogga nu eller??

Linnea: Äh orka! Det är fredag, vi kan käka chips istället!!!!!


Haha lite roligt tycker vi!!!

Av Linnea Fröberg - 5 augusti 2011 18:00

                

Av Linnea Fröberg - 5 augusti 2011 17:45

Ringarna och lite andra bilder :) Korset fick jag av mamma och ormen köpte jag själv idag :P

                   

Av Linnea Fröberg - 5 augusti 2011 15:51

Nu ska jag och Sarah dra till centrum. Fick en assnygg dubbelring av mamma så jag ska kolla efter en till på glitter :) Byee<3


 

Love this picture Sara!!!!! www.sarahleinonens.blogg.se

Av Linnea Fröberg - 5 augusti 2011 12:44

Jag har saknat min kära blogg under denna vecka!!!

Haha nej men det är skönt att vara hemma. Vi satt ju i bilen 7 timmar typ på vägen hem!

Statistiken har gått ner väldigt mycket vilket jag kan förstå eftersom jag inte har gjort så många tidsinställda inlägg. Men hoppas den går upp igen :)

Just nu är jag med Sarah :)

Vi ska hem till henne sen och så sover jag nog hos mamma :)
Men jag kommer lägga upp alla bilder från skåne senare. Det är hur mycket bilder som helst så jag får nog ladda upp nåra i taget :)

Menjaa... Såhär flummiga var jag och Anna när vi kom hem igår. Vi var fett trötta!

  Haha vi gjorde sådär med munnarna så vart det fett konstigt!<3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards